به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مهدي كياني مقدم فرماندار مهريز در جلسه شوراي اداراي و در جمع مديران اجرايي اين شهرستان گفت: سال آتي شاهد عزم جدي دولت براي حل مشكل بيكاري در سراسر كشور همچنين شهرستان مهريز خواهيم بود.
كياني مقدم افزود: دولت خدمتگذار با بهره گيري از تمام توان و ظرفيت مديران عزم جدي براي حل مشكل بيكاري در سال آتي دارد و اين نيازمند همت و مساعدت مديران اجرايي  و تعامل و جلب سرمايه گذاران خواهد بود.
وي همچنين اضافه كرد: در سال جديد مديران شهرستان تمام توان و قواي خود را در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به كار گيرند.
كياني مقدم وظايف اصلي مديران اجرايي را تلاش در جهت نهادينه كردن ارزش هاي اسلامي دانست و افزود:
توجه به ارزش هاي ديني و انقلابي و  حفظ سرمايه اي چون انقلاب اسلامي كه الگويي براي تمام ملت هاي مسلمان شده و همچنين اجرايي كردن راهكارهاي گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان مي بايست  در راس وظايف مديران اجرايي باشد.
وي شهرستان مهريز را براي ديگر شهرستان ها الگويي براي مبارزه و ريشه كني با بدحجابي دانست و افزود:‌ سال آتي مديران شهرستان تمام توان و قواي خود را در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به كار گيرند.
فرماندار مهريز در ادامه بر تكريم و ميهمان نوازي از مسافران و ميهمانان نوروزي تاكيد كرد و گفت: بي شك با روحیه میهمان نوازی مردم خونگرم شهرستان مهریز شاهد استقبالی گسترده از مسافرین و میهمانانی که این شهرستان و این باغ شهر را به عنوان گذران ایام فراغت و تعطیلات خود انتخاب مي كنند خواهيم بود.
وي مدير موفق را مديري دانست كه از طريق تعامل و همكاري با ساير دستگاه ها برنامه ها و دستورالعمل هاي پيش بيني شده را با قدرت كامل به اجرا برساند.
فرماندار مهريز جلب مساعدت و مشاركت ساير دستگاه ها را از ديگر هنرهاي يك مدير موفق دانست.
لزوم تكريم هميشگي ارباب رجوع و پاسخگويي به مشكلات آنان توسط مديران و كاركنان همه ادارات و دستگاه ها و استمرار داشتن ملاقات عمومي مديران با مردم در روزهاي يكشنيه يكي ديگر از موضوعاتي بوده كه فرماندار مهريز در اين جلسه مورد تاكيد قرار داد.
فرماندار مهريز با اشاره به اهميت برپايي نماز جماعت در ادارات گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان مي بايست توجه اي به برپايي نماز جماعت در ادارات با توجه به اينكه نماز به عنوان فلسفه اصلي حكومت ديني و نظام اسلامي  است داشته باشند و نماز جماعت در ساير ادارات به جماعت اقامه شود.
وي با توجه اينكه پخش آواي ملكوتي اذان در ساير ادارات و نهادهاي دولتي يكي از مصوبات جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان بود بر اين امر نيز تاكيد كرد.
تعامل و همكاري با نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي،‌ تعامل با خبرنگاران و انعكاس شرح اخبار و عملكردها،‌ نظارت دقيق بر اجرايي شدن به موقع پروژه ها و جلوگيري از بازگشت اعتبارات از ديگر تاكيدات فرماندار مهريز بود.
فرماندار مهريز ضمن اشاره اي به افزايش اختيارات كميته هاي برنامه ريزي براي توزيع اعتبارات در شهرستانها افزود:  به‌منظور تصميم‌گيري، تصويب، هدايت، هماهنگي و نظارت در امور برنامه‌ريزي و بودجه ، در چهارچوب برنامه‌ها و سياستها و خط‌مشي‌هاي كلان كشور كميته هاي برنامه ريزي در شهرستانها به رياست فرماندار هر شهرستان براي توزيع اعتبارات تشكيل خواهد شد.
وي در پايان نيز ضمن اشاره به استقبال با شكوه هم استاني هاي عزيز از سفر رياست جمهوري بر پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري بابررسي و اولويت بندي پروژه ها توسط مديران و ارسال به فرمانداري نيز تاكيدي جدي داشت.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا